28.9.2013

4 DOWN 2 TO GO

Apuva, en ole varmaan ikinä pitänyt näin pitkää postaustaukoa ilman syytä! Tai no onhan mulla nytkin syy, nimittäin ensimmäinen koeviikko. Päivät pitkät oon vaan päntännyt kirjoja ja musta tuntuu, että tää viikko on kestänyt vähintäänkin pienen ikuisuuden. Ja jottei sekään olis vielä tarpeeksi, niin mulla oli itse asiassa vielä tänäänkin yks koe... huhhuh, pienen pientä hengähdystaukoa ei ole siis liiennyt kuin vasta nyt.

Eli hellou ihanat! Mitäs teille kuuluu? Ovatko kokeet menneet hyvin? Täällä päässä ollaan itse asiassa aika tyytyväisiäkin, jos nyt vielä uskaltaa mitään sanoa. Vain kaksi vaivaista koetta jäljellä, niin on yksi kolmastoistaosa lukiosta jo suoritettu... :-D


Kameraan en ole siis koskenutkaan koko viikon aikana, joten mitään kivoja kuvia mulla ei ole teille jemmassa. Buu! Pienet kameraräpsyt oli kuitenkin pakko tähän jostakin lätkäistä, jottei nyt ihan tylsimyksiä oltais.

Ai että mä muuten ootan mun ens jaksoa! Kaksi yhdentoista aamua, yksi yhden päivä, vaivaiset 16 hassua tuntia viikossa... ainakin on hyvin aikaa palautua tästä ekan koeviikon järkytyksestä, haha! :-D

Tiistain jälkeen tää pienoinen hiljaiselo siis loppuu ja pääsen (toivottavasti) taas hieman enemmän panostamaan tähän blogiin. Olitte ainakin tosi innostuneita siitä kysymyspostauksesta, joten aattelin toteuttaa sen tässä mitä pikimmiten. Palaillaan siis ensi viikolla, tää tyttö tarttuis tästä nyt koe numero viitosen kanteen ja läsähtäis tohon sohvalle lukemaan! Laters! ♥

6 kommenttia

  1. 1/13 osa? :-o mulla ainaskin vasta 1/15 osa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, mulla ainakin on viisi jaksoa ykkösellä, viisi kakkosella ja kolme kolmosella... :-)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oi hyvä kun huomasit, kiitti! Puhuessa kun menee helposti aina kurssit ja jaksot sekaisin... :-D

      Poista
  3. Se ilmeisesti riippuu siitä, miten jaksot menee omassa lukiossa. Esimerkiksi meillä on vuodessa kuusi jaksoa, toisilla taasen viisi. Osa päättävistä myös käy kursseja esim. vielä 3.vuoden keväällä, jossei ole vielä tarpeeksi kursseja siihen mennessä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, niin se taitaa mennä! :-) Mulla ei tosin sitä ongelmaa tule olemaan, heh... pitkä matikka, fyssa, bilsa ja kemia + a-ruotsi ja b-ranska vievät ihan kivasti kursseja :-D

      Poista

Piristä mun päivää :-)