21.9.2013

ASUKUVATTOMUUTTA

Jaiks! Milloinkohan mä oon viimeksi näyttänyt teille kunnon asukuvia? Älkää sanoko sen olevan yli kuukausi sitten... noh, täytyy sitten varmaan jotenkin korvata tää teille, vai mitäs sanotte? ;-) Ajatuksissani on nimittäin ollut jo pidemmän aikaa kysymyspostaus, jos sille siis löytyy vaan halukkuutta. Oon toteuttanut sen ensimmäisen ja ainoan kerran noin vuosi sitten, joten ehkä olisi jo korkea aika teidän uusienkin lukijoiden tietää musta vähän enemmän... mutta hei muitakin postausideoita saa ehdotella aina kun mieli tekee! :-)

Sitten niihin asukuviin. En itse asiassa oikein tiedä, miksei niitä ole tullut otettua... jotenkin se on vaan ollut niin ylitsepääsemättömän vaikeaa raahautua tonne ulos ja saada vieläpä onnistuneita kuvia. Tässä kuitenkin viime torstain asua, olkaas hyvät!



Oon tällä hetkellä ihan hulluna hameisiin ja voisin hankkia vaikka koko vaatekaapin täyteen erivärisiä ja -mallisia syyshameita... muita hamehamstraajia, anyone? :-D

Tänään mulla alkoikin hullu koulupanostus, sillä ensi viikolla koittaa se paljon puhuttu eka koeviikko. Nyt sitten vaan peukut pystyssä, että kaikki kokeet menisivät hyvin! Tsemppiä kaikille! ♥

Mitäs muuten tykkäätte asusta?

12 kommenttia

  1. ihana asu!:-)

    kysymyspostaus olis kiva, tai videopostaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Eevi! ♥ Lupaan toteuttaa jomman kumman nyt jossakin vaiheessa! :-)

      Poista
  2. Tuo laukku on ihana ! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihana asu:o !

    http://evesbloggg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihan mielettömän kiva asu! Oon muuten itekin miettinyt kovasti ton laukun tilaamista, ajattelin että voisin palkita itteni sitten koeviikon jälkeen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti paljon! ♥ Toi on kyllä tosi ihana laukku, suosittelen ehdottomasti tilaamaan :-) Tsemppiä kokeisiin!

      Poista
  5. Love dresses! Todellakin kelpais kaappi täynnä ihania hameita! ;D

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)