4.9.2013

INNOSTA PIUKEENA

Moiksu! Mun piti postata tää postaus jo eilen, mutten saanut millään mitään järkevää tekstiä aikaiseksi... iso höh! Musta vaan oikeesti tuntuu, että tää arki saa mun kaikki hienot bloggausajatukset pöllähtämään taivaan tuuliin: Aina, kun istun tässä koneen ääressä, mun pää lyö ihan tyhjää. Aina, kun en istu koneen ääressä, blogi-inspis on suurempi kuin pitkään aikaan. Tää harmittaa mua ihan vietävästi, joten nyt lupaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja koetan vähän paremmin organisoida mun tekemisiä!

Aattelin nyt siis hieman piristää tätä mun masentavaa kouluangstiani kertomalla, mitä kaikkea kivaa tällä viikolla on luvassa. Ensinnäkin tänään oli koulussa valokuvaus, ja huomenna me lähdetään kaikki ykköset Kiljavalle yöksi, hihhei! Eikä siinä vielä kaikki, sillä perjantai-iltana pelataan Suomi-Espanja -matsi ja jossa meitsi tulee olemaan paikan päällä innosta piukeena! Voi että, ihan hymyilyttää pelkkä ajatuskin :-)


Kuvina saa nyt luvan toimia muutamat (teko)taiteelliset räpsyt parin viikon takaa, jolloin taisin muuten saada ekat onnistuneet kuvat perhosesta, hyvä minä! Tai no en mä sitä ollut ennen kokeillutkaan, mutta sama se... Ajatus mulla on nimittäin aina ollut tasolla mahdottomuus, joten lopputulos oli siis joko a) perhosten kuvailu ei olekaan niin vaikeeta, tai b) tein juuri mahdottomasta mahdollista. Jälkimmäinen varmaan, eikös juu...

Nyt höpinät sikseen, sillä mun täytyy raahautua lukemaan ah-niin-ihanaa kirjaa äikän juttua varten! Kivaa loppuiltaa ihanat! ♥

12 kommenttia

  1. Upeita kuvia ja ihana postaus! :-) <3

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja mäki oon tulos sinne suomi espanja peliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Taru! ♥ Oi tuu ihmeessä moikkaamaan, jos näät mut! :-)

      Poista
  3. Voi miten kauniita kuvia!!

    reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Oon löytäny tän blogin vasta joten en tiiä ootko tän jo jossain postauksessa kertonu, mut mikä kamera sul on ku noi kuvat on ihan hirveen tarkkoja.
    Sun blogi on ihana ja liityin
    http://anniaurora.blogspot.fi/ käytkö kurkaa ja liity jos kiinnostaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvailen Canonin 600D:llä, se on ihan huippu! Ja hei kiitos paljon, tosi ihana kuulla! :-) ♥

      Käyn kurkkaamassa! :-)

      Poista

Piristä mun päivää :-)