15.9.2013

PELLOLLA

Sekä kuvaannollisesti että ihan kirjaimellisesti...


Musta tuntuu, että oon jäljessä vähän niinku kaikessa. Oon tällä viikolla selaillut lukematta jääneitä postauksia (krrröhööm, niitä on yli 250...), tehnyt pian deadlinen kohtaavia kouluhommia, koettanut tuloksetta pysyä mukana Facebookin uutisvirrassa sekä käynyt vain pari kertaa viikossa lenkkeilemässä. Se on outoa, sillä yleensä mä teen kaikki tarkasti loppuun saakka ja sitä aikaa riittää myös vähän muuhunkin. Nyt täytyy juosta koko ajan tuli peban alla, pää kolmantena jalkana, eikä siltikään muutama lisätunti päivässä olisi ollenkaan pahitteeksi...

Kaikki kuvat ovat muuten jo vanhoja räpsyjä elokuulta, jotka vasta nyt löysin koneen kansiosta vanhenemasta. Pakko siis hehkuttaa tännekin: i-ha-naa, kun on ilmojen suhteen ollut vielä niin kesäistä ja aurinkoista! ♥ Voisin tehdä siitä jonkun ylistyspuheen, mutta ehkä te osaatte itsekin katsoa ulos ikkunasta :-D Siis oikeesti, nyt on syyskuun puoliväli! Whaat?? Ehkä mä tosiaankin oon jäljessä kaikessa, sillä mä taidan elää vielä jossain elokuun alussa. Jes.

14 kommenttia

  1. Millä muokkaat noi kuvien reunat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää reunat oon muokannut Pixlr-nimisellä ohjelmalla! :-)

      http://pixlr.com/express/

      Poista
  2. tosi upeita kuvia :)
    http://unubloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tosi hauskoja ja ihania kuvia taas! :)♥

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia! oot tosi kaunis:-) muokkaat tosi nätisti kuvat ja niitten reunojakin jaksat väsätä! ai että jaksaisinpa mäkin:-D

    VastaaPoista
  5. IHANAA SOUL SISTER mä oon kans ihan jäljessä kaikesta, päivät vaa vilisee silmissä vaikkei tuu tehtyy oikeen mitään :D tässä yritän parasta aikaa väsäillä terveystiedon työkansiota ja ei vaan edisty...
    mut hei tosi kivoja kuvia! :)

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, samma här! :-D Mua vähän pelottaa toi ens viikon koeviikko, jos tarkkoja ollaan... mutta hei tsemppiä sulle! ♥

      Voi kiitti! :-)

      Poista
  6. Ihan sika hienoja kuvia ja viel kaikki makeet muokkaukset, nice!(:

    http://mmoiarttu.blogspot.fi

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)