12.9.2013

RÄSYMATTO

Muistan uhonneeni, että kyllä mä vielä joskus löydän semmoiset suojakuoret, jotka saa nyrpeimmätkin vastaantulijat paremmalle tuulelle! Noh, jotenkin se niiden metsästys vaan unohtui ja vasta nyt vähän ennen koulun alkua tää ajatus putkahti uudestaan mieleeni. Ja oi ette voi ees kuvitella, millainen pakkomielle mulle niistä syntyi... Etsin kissojen ja koirien kanssa, kolusin vaikka mitä kauppoja, mutta Sitä Oikeaa ei vain löytynyt. Buuu!

Ihme kuitenkin tapahtui, sillä nyt vähän aikaa sitten bongasin alla olevat ihanuudet Marimekolta. Siellä ne nököttivät niin viattoman näköisenä maailman suloisimmalla Räsymatto-kuosilla, joten eipä siinä montaa sekuntia kulunut kun jo tallustelin pois kaupasta pikkuinen muovikassi heiluen kuin viimeistä päivää... :-D


Heh, vihdoin ja viimein mun oma rakas vauvani sai jotakin päällensä! Mitäs tykkäätte kuorista? :-)

Psst. Oon jo pidemmän aikaa halunnut muokata tätä blogin ulkoasua, mutta nyt lähiaikoina siihen ei ole löytynyt aikaa juuri nimeksikään... ehkä sitten viimeistään syyslomalla! (toim. huom. ylätunnisteen kuva on siis otettu yli vuosi sitten huuups)

8 kommenttia

  1. oi ihanat kuoret!! kuolasin jonkun ohikulkijan marimekkoja kans :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, onhan nää kyllä aika herkulliset... :-D ♥

      Poista
  2. Nuo kuoret on aivan ihanat! <3 Miks mää apina ostin Lumian...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Emma! ♥ Ja äläs nyt, kyllä Lumiaankin saa tosi kivoja kuoria! :-)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Oi kiitti paljon :-) ♥

      + Näin sut muuten vihdoin ja viimein meiän koulussa, hyvä minä! :-D

      Poista
  4. tosi yksinkertaset mut silti niin ihanat kuoret! :D

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)