31.10.2013

BOOT LOVE

Krakovassa tuli kierreltyä Galeria Krakowska -ostoskeskuksessa siihen malliin, että ei ihme että mukaani tarttui niin paljon ihania juttuja... Olin esimerkiksi metsästänyt jo pienen ikuisuuden ei-korollisia bootseja, jotka vois yhdistää niin hameen, sortsien kuin ihan housujenkin kanssa. Värivaihtoehtoja en tosin ollut miettinyt sen enempää, vaikka olis ehkä kantsinut... marssin nimittäin yhdestä kenkäkaupasta ulos kaksin kengin ja naama semmoisella virneellä, että moni vastaantulija mietti varmaan että mikäs tota nyt vaivaa! Haha, no ei nyt sentään. Tulin vain kaupassa siihen tulokseen, että ruskeat ja mustat sopivat täysin erilaisiin asuihin niin miksen ottaisi kumpaakin! Good decision, don't you think? ;-)


Toffeenväriset ja mustat nappasin siis mukaani ja ai että noi on söpskät! Ihan täydelliset syyskengät mun makuun :-) Kolahtaako teihin?

Tänään mulla on onneksi vasta yhdentoista aamu, joten aattelin nauttia vähän pidempää aamupalaa puurolautasen kera. Nam! Eli ei muuta kuin laters ja kivaa torstaita (halloweenia!!) kaikille! ♥

8 kommenttia

  1. Molemmat kengät ovat hienot, mutta mustat ovat erityisen ihanat! :)

    VastaaPoista
  2. Kummatkin kengät on ihanat ! :) voisin ottaa molemmat omaan kenkäkaappiini milloin vaan<3 liityin muuten äskön lukijaks, kiva blogi sulla !

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon, tervetulloo vaan! :-) ♥

      Poista
  3. Moi! Bongasin googlen kautta tuolla Demi.fi:ssä sellasen keskustelun kun Blogger oli taas jollain lagannut, ja mulla on nyt sellanen ongelma, että haluaisin muuttaa bloggerin oletusfonttia teksteissä. Miten sen teen html-koodin kautta, kun ei toi Blogger taas toimi :( Ois kiva jos voisit kertoa vaikka tuolla mun blogin puolella! :)

    http://nowhigherthanever.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kävin vastaamassa blogiisi, mutta laitan vastauksen varmuuden vuoksi myös tänne :-)

      Mä tosiaan muokkaan oikeestaan kaiken html-koodista, sillä melkein mikään ei ole koskaan toiminut mulla Bloggerin mallin suunnittelutyökalun kautta. Esim. juurikin tuo fontin vaihto oli mulle pitkään aika isokin probleema. Nykyiseen fonttiin vaihdoin muistaakseni ihan vain etsimällä html-koodista edellisen fonttini nimen. Tiedätkö siis, mikä fontti sulla on nyt? Kun tiedät sen, etene näitä ohjeita tarkasti vaihe vaiheelta.

      1. Mene html-koodiisi. Näet koodin sivulla mustia pieniä nuolia. Paina ensimmäisestä.
      2. Paina jostakin kohtaa koodia, mutta älä kirjoita mitään. Ei ole väliä, mihin kohtaan hiiren klikkaat.
      3. Paina Ctrl + F ja kirjoita avautuneeseen ruutuun nykyisen fonttisi nimi. Jos se on vaikkapa Verdana, kirjoita Verdana.
      4. Löydät haullesi vastauksia eli ts. kaikki kohdat, joissa kyseinen fontin nimi toistuu koodissa. Enterillä pääset vaihtamaan kohtaa paikasta toiseen.
      5. Muuta fontin nimi joka kohdasta haluamaksesi fontiksi. Fontteja on esimerkiksi Verdana, Helvetica, Courier, Times New Roman yms.
      6. Muista esikatsella ennen tallentamista.

      Toivottavasti olin avuksi! Kysy ihmeessä lisää, jos jokin kohta meni ohi :-)

      Poista
  4. Ihania molemmat! Ite oon ettiny kans samantyyppisiä ja klikkasin eilen zalandosta itselleni ihan täydelliset matalat nilkkurit talveksi<3 Huippu blogi muuten, sait uuden lukijan :)!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)