6.10.2013

HELLO, AUTUMN



Lokakuu. Sunnuntai. Aurinko porottaa taivaalla, lehdet varisevat tuulessa ja hento tuuli heiluttelee hiuksiani hellästi puolelta toiselle. Taskustani kuuluu kännykän vaimea mutta silti niin voimakas musiikki, joka saa kyyneleet silmiini. Tai sitten se on se aurinko, joka korventaa silmäluomiani. Joka tapauksessa mun on niin hyvä olla, että ihan itkettää.

Kävelen eteenpäin ja napsin kuvia jokaisesta kauniista asiasta, joka tulee vastaan. Kauniit sateenkaaren väreissä hehkuvat lehdet, naps. Kauniit tulipunaiset omenat, naps. Kaunis auringon kanssa kilpaa kimmeltävä joki, naps. En ole huomannut syksyn tulleen näin nopeasti. Milloin tänne on tullut näin kaunista?

Mutta ei tää kauan kestä. Siksi mä päätin ikuistaa tän ihanan tunteen muutamiin kuviin, joiden värit ovat niin säkenöivän kauniita että ihan rintaa kiristää. Miks oon ollut ihan sokea enkä ole huomannut noita aikaisemmin? Tuollahan on kuin väripaletissa kävelisi. Voikun noi vaan pysyis täällä kauemminkin... mä tarviin värejä.

Ihanaa syksyä kaikille! ♥

11 kommenttia

Piristä mun päivää :-)