13.11.2013

ISÄNPÄIVÄN MENU

Palataan viime sunnuntaihin vielä ruoan merkeissä! Me nimittäin vietettiin isänpäivää poikkeuksellisesti ihan kotosalla, vaikka yleensä ollaan menty aina jonnekin muualle herkuttelemaan - viime ja sitä edellisellä kerralla taidettiin molempina olla Töölönrannassa brunssilla! Päätettiin joka tapauksessa vähän herkutella ja väsätä jotain fiinimpää isänpäivän kunniaksi: valmistettiin nimittäin kolmen ruokalajin menu meitin iskälle!

Alkuruoka: rukiinen caprese
Pääruoka: perheen naispuolisille avocadopasta ja miespuolisille naudan sisäfile
valkosipulibasilikaperunoiden ja pippurikermakastikkeen kera
Jälkkäri: mausteinen glögijuustokakku

Heh, valinnat oli aika tuttuja ja jo täällä bloginkin puolella sata kertaa nähtyjä, mutta onneksi kukaan ei sano ei ruokakuville, haha! :-D




Mun on kyllä aivan pakko laittaa teille tosta jälkkäristä reseptiä joskus pikkujoulun tienoilla - oli nimittäin hiukka herkullista! ♥ Siitä lisää siis myöhemmin.

Mulle ei muuten tullut edes mieleen ottaa kuvaa tosta toisesta pääruoasta, hupsistakeikkaa! Joka tapauksessa se näytti mun mielestä ihan hyvältä, vaikken sellaisesta lihasta pidäkään. Kaiken kaikkiaan ruoka oli siis tositosi hyvää, omnom! Mites teiän isänpäivä? :-)

14 kommenttia

  1. oijoi, olipas hyvännäkösiä ruokia & ihana postaus muutenkin! :) ♥ ainii ja heitäppäs kysymys mun blogiin: http://ilonabloggaaa.blogspot.fi/ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, että tykkäsit! :-) ♥ Käyn pian katsomassa!

      Poista
  2. Näyttää ja kuulosta niiiiiiin hyvältä! Ootan jo ihan innoissani tota juustokakkuohjetta, pakko päästä kokeilemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, voi kiitos ihana! ♥ Mä lupaan reseptin olevan odotuksesi arvoinen ;-)

      Poista
  3. Ihana tunnelma, mulla on kauhea vesi taas kielellä kun katsoo näitä kuvia! :o

    http://emotytto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, en tiedä onko se hyvä vai huono juttu... :-D Mutta hei kiitti paljon! ♥

      Poista
  4. Oi, oi! Niin herkullisen näköstä. :P <3

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Haha, mullakin alkaa ihan kieli lerpattaa kun näitä kuvia kattelee... ;-) ♥

      Poista
  6. Tosin hyvännäköisiä herkkuja tarjositte iskälle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti, mäkin olin tosi tyytyväinen meiän valintoihin! :-) ♥

      Poista
  7. Ooh minkä näköisiä ihania herkkuja!:) itse oon niin tumpelo leipuri että ihan silmä lepää noin ihania juttuja katsellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höpsis, kyllä nää sultakin onnistuis ihan varmasti! :-D ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)