29.12.2013

JOULULAHJAT

Se olis kuulkaas taas tän vuoden joululahjojen vuoro! Näiden kuvailuun ja kuvien muokkaamiseen meni eilen tunti jos toinenkin, joten voin myöntää, että painoin nyt ihan mielelläni tota julkaise-nappia... huh, täältä siis pesee!


♥ Remington Pearl Wand -kiharrinsauva (aattelin kokeilla sitä ekaa kertaa nyt uutenavuotena!)


♥ Kylpysetti (suihkugeeli, vartalovoi ja pesupuffi) sekä blenderi (oi nyt voin tehdä paaaaljon smoothieita! ♥)


♥ Tähti-nominationpala (nää roikkuvat on niin ihania!)


♥ Leivonnaisia herkkusuille -reseptikirja (hmm, vinkkaakohan toi nimi jotain...)


♥ Hollister-pehmohuppari (tiiättekö sen mainoksen, jossa tyttö painaa kätensä ihanan karitsan pehmoiseen karvaan? jos vaan mahdollista, niin väittäisin tän hupparin olevan vielä sitäkin pehmeämpi!! ♥)


♥ Four Reasons -shampoo ja -hoitoaine (vau noi purkit!) sekä Starbucks-termari (tän otan ens koeviikolle mukaan!)

+ Suklaata, eyeliner, Four Reasons -harja, pussilakanasetti, seinäkalenteri, ripsari, rahaa... ♥

Kuten jo sanoin, ei niitä turhia juttuja tullut oikeestaan lainkaan :-) Mutta hei toikos pukki teille yhtään samoja juttuja kuin se toi meitsille? Vai saitteko jotain niin superhyperihanaa, että teiän on pakko kertoa siitä mullekin? Haha, kommentoikaa vaan, sillä musta olis kiva taas vaihteeksi kuulla teiänkin höpinöitä! ♥

14 kommenttia

  1. Mä sain myös noita four reasons tuotteita ja harjan, mutta vaaleansinisinä :)

    VastaaPoista
  2. tuutko uv:n sinne bileisii? :-) siis jos ne järkätää! mäki oon miettiny tota kiharrinta, sano sit mit' tykkäsit ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en pääseee :-( Ei olla silloin edes kotona, kun äiti on sopinut muuta... iso höh! Mutta hei pidän peukkuja, että ne järjestyis - oon sitten vaan hengessä mukana! ;-) ♥

      Hmm, voisinkin tehdä siitä postauksen sitten jossakin vaiheessa... :-)

      Poista
  3. mulla on samainen kiharrin, jonka tosin sain jo viimejouluna :) en oo oikein vieläkään oppinu kihartamaan tolla, ku tuntuu että hiukset aina ''liukuu'' siitä pois. Jos opit niin ois kiva saada jotain tutoriaalia tosta et miten kiharrat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi toi onkin hauska idea! Katsotaan, katsotaan... ;-) ♥

      Poista
  4. ihania lahjoja oot saanu! ja mä sain myös ton saman kihartimen! :-D

    VastaaPoista
  5. Sain myös noita Four Reasonsin hiustenhoitojuttuja - tosin niitä kosteuttavia! :) Tykkään niistä kovasti, mutta mun mielestä tuoksu olisi voinut olla vähän voimakkaampi!

    Toi Hollisterin huppari on muuten ihan uskomattoman pehmoinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole noita vielä tuoksutellut, mutta toivottavasti täyttävät odotukseni! :-)

      Oi mä tiiän! ♥ Tota tekis vaan koko ajan mieli hypistellä, haha! :-D

      Poista
  6. Mulla on toi sama kiharrinsauva! Se on todella hyvä! Kauniita kuvia! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeii, tosi kiva kuulla! :-) Ja voi kiitti paljon! ♥

      Poista
  7. Kommentoit mun blogiin, niin tulin tänne uteliaana kattelee. Ja mikä kaunotar täältä löytykään. :) Ihania kuvia sulla täällä blogissa! Ja vitsit ku oot saanu siistejä lahjoja - mäkin haluan blenderin!!
    xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kommentti, kiitos kiitos kiitos! ♥ Sait kyllä hymyn huulille :-)

      Ja hei mikäs sun blogin linkki oli? ;-)

      Poista

Piristä mun päivää :-)