14.1.2015

THAIMAAN MATKA-ASUT

Oi kyllä, matka-asuja! Taidan muuten tässä samalla kompensoida mun blogin viimeaikaisen asukuvavajauden kertaheitolla, kun lätkäisen nää kaikki kaksitoista tänne yhteen syssyyn...

Eli Thaimaan asut 21.12.-1.1., here u go!


Eipä mulla näistä mitään sanomista ole, asunäyttöä vain. Olin valinnut jokaisen asun jo etukäteen ennen matkaa välttäen näin vaatekriiseilyn paikan päällä. Oon todennut sen myös aika hyväksi keinoksi siihen, ettei niitä turhia käyttämättömiä vaatteita tule mukaan kasoittain ja kasoittain. Ja jos oikein haluatte tietää, niin mä itse asiassa päätin myös kengät, korut ja laukut kyseiseen asuun jo kotona. Miten niin tarkka ja pakkomielteinen? Haha.

Löytyykö muuten lempparia? Itse tykkään kovasti ensimmäisen kuvan mekosta, jonka laitoin päälleni jouluaattona. Tai oikeestaan tykkään näistä kaikista aika paljon... ja eihän se mikään ihme ole, kun oon kerran ne varta vasten koonnut jo ennen matkaa ;-)

Mutta ai että olisi nytkin ihanaa pukeutua kesävaatteisiin! Itse asiassa olen saanut siihen pienen mahdollisuuden, sillä wanhojen treeneihin on vähän pakko mennä hieman niukemmassa yläosassa... toppini eivät siis tänä talvena ole täysin työnnetty kaapin nurkkiin. Ja hyvä niin.

Oivallista loppuviikkoa!

12 kommenttia

  1. Kaikki asut on kyllä niin kivoja, mutta noi kaks vikaa on mun ehdottomat lempparit! Siis noi shortsit tossa toisiksi viimeisimmässä kuvassa, niin söpöt! <3

    Ai ai, aina kun mainitaan wanhat niin tulee tippa linssiin, kun muistelen omia tanssejani... Niistäkin on jo kohta kolme vuotta, ai kamala. Byhyy oli kyllä niin mahtava kokemus, että pääsispä uudelleen kokemaan saman. Mä niin tiiän, että se päivä tulee olemaan yks sun unelmapäivistäs, voin taata sen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, mustakin noi ananassortsit ovat ihan mielettömän söpöt!! ♥ Ja niiiin mukavat jalassa!

      Aivan ihana kuulla, että wanhat oli sulle mahtava kokemus! Toivottavasti voin sanoa itsekin samaa, kun ne ovat ohitse - nyt ainakin oottelen niitä hymyssä suin! :-)

      Poista
  2. Oi että tuota ensimmäisen kuvan mekkoa! Aivan mielettömän ihana! Mistä se mahtaa olla kotoisin? :-) lisäksi näissä kuvissa on aivan ihana tunnelma! Vitsi mikä matkakuume taas iski, haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen Tallinnan Stradivariuksesta kesällä - ja onneksi ostinkin!! ♥ Oon nimittäin yhdistellyt sitä niin arkeen kuin juhlaan, joten se on oikeesti tosi monikäyttöinen (ja ennen kaikkea kaunis!) mekko :-)

      Heh, voi kiitti Hilda! ♥

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Oi kiitos ihanainen! ♥ Se on ehkä jopa mun lemppari näistä kuvista.. :-)

      Poista
  4. eikäää miten ihanan kesäsii kuvii!! varsinki toi valkosen topin ja hameen yhdistelmä on ihana :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)