9.3.2015

OMA LASKIAINEN

Better late than never! Koska laskiaisena oltiin matkalla, niin leivottiin näitä herkkuja vasta nyt maaliskuussa. Tällä kertaa ei tullut ihan niin nättejä kuin viime vuonna, mutta maku oli kyllä ihan yhtä taivaallinen kuin laskiaispullan aina... miksi oi miksi ne vaan on niin hyviä?


Semmoisia pulleroita. Ei muuten tekis yhtään pahaa, jos nytkin mun vieressä olis tommoinen, jota mussuttaa...

Mutta mitäs muuta. Tänään oli ainakin aivan ihana sää! Aurinko paistoi taivaalta ja oli lämmin, tiet oli lakaistu ja linnut lauloivat. Tuntui ihan keväältä. Ai että mä jo ootan conssikelejä ja että voin heittää ton mun talvitakin kaapin nurkkaan! Tai oikeestaan ei siihen ole edes kovin pitkä aika; mulla ainakin on kohta jo koeviikko ja sitten sen jälkeen onkin melkein huhtikuun puoliväli. Joku ihanuus on nimittäin päättänyt, että pääsiäisloma on keskellä meidän koeviikkoa...

Koulukin vie tällä hetkellä ihan liikaa aikaa. Ylihuomenna on enkussa suullinen kirja-arvostelu, tällä viikolla on yhteensä viisi sanista ja viikonloppuna pitäisi tehdä äikän tekstitaito ja enkun essee. Kiirettä siis pukkaa... Nää hyvät ilmat tulevat siis joko tsemppaamaan mua tai viemään mun motivaation täysin pohjamutaan. Toivotaan ensimmäistä.

Aurinkoista viikkoa!

2 kommenttia

  1. Oi, ihan täydellisiä laskiais pullia :) just sopivan kokoisia. Itse en oo noita tehnyt kovin usein kun ovat niin sotkuisia :DD mutta hyviä kyllä!

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)