10.4.2015

KEVÄTVALOA


♥ Kuivat ja hiekattomat asfaltit ♥ Conssit ♥ Kevätkukat ♥ Aurinko ♥ Lintujen laulu ♥ 
♥ Puiden silmut ♥ Lumettomat tienvarret ♥ Plussa-asteiset yöt ♥ Kevättakit ♥ 
♥ Pyöräily ♥ Valoisat aamut ja illat ♥ Vihreys ♥ Pajunkissat ♥

Mulla on 26 koulupäivää ennen seuraavaa koeviikkoa. Toisin sanoen mulla on 26 koulupäivää ja risat ennen kesälomaa. Eilen kun juttelin erään tytön kanssa, kerroin olevani lukion kakkosella. Vastaukseen sisältyi toteamus, että "lähdet siis ensi vuonna pois". Voi miten hämmentynyt olo mulle tulikaan - minäkö muka seuraavaksi se, joka lähtee?? "Niin. Niinpä taidan."

Näihin 26 päivään sisältyy tosin vaikka mitä hauskaa kaikkien loputtomien koulujuttujen rinnalle! Muun muassa abihuppareita, kokeiden palautusta, Svenska Teaternia, wanhojen risteilyä, autokoulun aloittamista (oi kyllä, aloitankin se jo tässä kuussa enkä vasta kesällä!), kavereitten synttäreitä sekä tietysti nyt loppukuusta vapun juhlintaa ja muita vajaita kouluviikkoja. Jee!

Mulla on itse asiassa aika ristiriitainen olo tulevasta kesästä: toisaalta ootan sitä yhtä hurmioissani kuin aina ennenkin, toisaalta ihan jäätävä kauhu alkaa nostaa päätään. Erään opettajan demonstrointi tulevasta kesästä "meidän fiiliksin" sai kireän virneen naamalleni; sen mukaan kesän lukemisesta ei suurimmalla osalla tule yhtikäs mitään. Mahtava kuulla. Mulla kun olis vielä suunnitelmissa kirjoittaa enkku, bilsa ja äikkä. Jaiks... 

Noh, se siitä. Millaiset fiilikset teillä, samaistuuko joku?

2 kommenttia

  1. Mä tuun vaihdosta heinäkuun alussa ja suunnitelmissa on lukea ruotsin ja matikan kirjotuksiin koko loppuloma siinä vaiheessa! Katotaan mitä siitä nyt tulee, mulla ei ainakaan oo töitä estämässä mut varmaan kesä ja kaverit laiskottaa jonkin verran. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi toivottavasti on ollut ihana vuosi! :-) Mä oon ehdottomasti sitä mieltä, että kyllä niitä laiskottelupäiviä saa ja pitääkin olla nyt kesälomalla kaiken lukemisen ohella. Mutta hurjasti tsemppiä sinnekin, nauti viimeisistä kuukausista! ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)