6.4.2015

LASITIILEN HEHKUA

En olekaan esitellyt täällä mun uutta Block-valaisinta, jonka sain ihan yllätyksenä vanhemmiltani joululahjaksi. Melkein 12 vuotta vanha muovinen tähtilamppu lähti kyllä aika vikkelään karkuun, kun tämmöinen design-yksilö putkahti paketista... Siis oikeesti, mua alkoi pikkasen naurattaa, kun tajusin vanhan seinälamppuni mauttomuuden. Uusi kaveri on meinaan aika paljon tyylikkäämpi.

Tai okei, eihän niitä voi edes vertailla.

Käsi pystyyn, jos sun mielestä tän sisällä on suuri hehkulamppu. Niin minäkin nimittäin ennen luulin, mutta itse asiassa kyseessä on erittäin pieni valonlähde! Aika kekseliästä.

Lamppu majailee tossa mun sängyn yläpuolella olevassa hyllyssä, joten se on aika kätsy iltaisin ennen nukkumaanmenoa, jos vaikka tahtoo lueskella jotain tai muuten vaan sammuttaa valot hieman himmemmiksi. Valo lasitiilessä on todella hempeä ja tunnelmallinen, just semmoinen, jossa on iltaisin miellyttävä oleskella. Tosin se on luonnossa paljon mieluisampi kuin näissä kellertävissä kuvissa... Kyllä nyt kelpaa mennä nukkumaan!


Vanhempieni ajatuksissa oli, että tää muuttaa mun mukana kun on aika siirtyä omaan kotiin. Ja niin aion varmasti tehdäkin. Jotenkin jännää, miten tarkka visio mulla on jo tulevan asuntoni sisustuksesta ja värimaailmasta... voisinkin tehdä jonkinlaisen inspispostauksen jossakin vaiheessa.

Muuttamisesta tulikin mieleeni, että onhan mulla jo muitakin asioita valmiina tulevaisuutta ajatellen: oon nyt viime kesästä lähtien kerännyt yhtä Marimekon astiastoa, joka on aivan mielettömän ihana!


Huomenna mulla onkin viimeinen koe tälle koeviikolle, joten pikaiset kertaukset aattelin vielä ennen nukkumaanmenoa tehdä. Taisin muuten just päättää kantani siihen, että tälleen loman jälkeen on vielä yksi koe: never again. Eihän kukaan nyt muutaman lomapäivän jälkeen jaksa enää uudestaan sitä ikuisuuden kestänyttä stressiaaltoa ja uurastusta...

Tunnelmallista maanantai-iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä mun päivää :-)