12.4.2015

MEKKOESITTELYÄ

Hieman vanhaa sellaista tosin, sillä ootte itse asiassa nähneet tän samaisen asun jo pikaisesti viime kesänä! Silloin mulla oli kuitenkin vaikka mitä ongelmia kuvien ja koneen kanssa, joten taisin hädin tuskin mainita sanaakaan tästä itse asusta... Oon siis jo jonkin aikaa kaipaillut ihan kunnon esittelyä, joten nyt lienee korkea aika siihen.


Ostin tän mekkoihanuuden tosiaan koulun lakitusta varten ja se on vaan niin kertakaikkisen suloinen sen tyttömäisellä pitsiyläosalla ja vaaleanpunaisella tyllihattaralla! Lisäksi olkapäälläni roikkui uusi beige DKNY:n pikkulaukku, jota tuli käytettyä kesäloman aikana aika tiuhaan tahtiin. Jalkojani koristi puolestaan sitä edellisenä kesänä ostamani beiget korkkarit. Viimeisen silauksen loin kiharruspuikolla vetämällä suloisia laineita hiuksiini ja lakkaamalla kynnet korallinpunaisiksi.

Mutta ei siitä sen enempää, sillä mulla olis jo uusi mekkopohdinta päällä...


Tänä vuonna aion nimittäin pukea jonkun vanhan mekon, sillä ensi vuonna on kuitenkin ylppärit ja kaikki. En kuitenkaan osaa päättää, laitanko tän vai yhden toisen mekon... tää mekko oli ihanampi kuin muistin. Miltäs mekko näyttää teidän silmäänne?

Nyt mä kuitenkin heitän läppärin kiinni ja suuntaan kavereitten kanssa Kakkugalleriaan. Kivaisaa sunnuntaita kaikille!

6 kommenttia

  1. oiiii toi on kyl nätskä mekko ;-) laita toi!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihana Alisa! ♥ We'll see.. ;-)

      Poista
  2. Voi miten nätti mekko, toi pitsinen yläosa on aivan ihana!

    VastaaPoista
  3. Näytät ihan mun naapurille ku sulla on kiharat :3
    Mutta ihana toi mekon alaosa ♥

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)