18.9.2015

MELKEIN OHI

Moimoimoi, täällä ollaan! Olo on sekava, helpottunut, ärsyyntynyt ja onnellinen. Sekava, koska lyhyessä ajassa on tapahtunut aivan liian paljon kaikkea. Helpottunut, koska ylppärit ovat melkein ohitse. Ärsyyntynyt, koska tuloksista en tiedä vielä mitään. Onnellinen, koska tiedän, että olen ainakin yrittänyt parhaani.

IMG_3810

IMG_3674

IMG_3687

Mun pää lyö nyt tyystin tyhjää enkä löydä sanoja ajatuksilleni. Mutta samaan aikaan voisin tajunnanvirtana purkaa koko mieleni myllerryksen. Englanti, biologia ja tekstitaito on nyt kirjoitettu ja jäljellä on enää äidinkielen essee. Siihen menen melko rauhallisin mielin.

IMG_3823

IMG_3686

IMG_3804

IMG_3677

Halusin vain sanoa, että mie oon back on track. Kun viimeinenkin koeviikon koe on ohitse, stressimörkö lähtee vihdoin pois. Mä ajan sen pois. Kohta voin nauttia kakkosjakson lyhyistä koulupäivistä, rakkaista ystävistä ja toivottavasti hyvin aurinkoisesta ja lämpimästä syksystä! Ensimmäisen kerran aloitin lukemaan ylppäreihin töiden jälkeen kesäkuussa, joten eiköhän nyt ole jo aika päästä hetkeksi vapaaksi.

Tässä se elämä rullailee eteenpäin, kova työ kantanee pian hedelmää ja synkän pilven takaa paistaa taas aurinko.

2 kommenttia

  1. Voi mä niin muistan sen ylppäreiden jälkeisen tunteiden sekamelskan! Mutta mulla ainakin päällimäisenä fiiliksenä oli se helpotus, toivottavasti sullakin <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä helpotus on se suurin, totta kai! ♥

      Aloitaessani lukemaan ylppäreihin sanoin itselleni, että pitäähän tän joskus alkaakin, jotta tää joskus on ohikin ja tuntee sen suuren helpotuksen. Ja nyt eka puolisko ylppäreistä on jo melkein kasassa, hullua!! :-D

      Poista

Piristä mun päivää :-)